Tilaa reseptille määrätyt hoitotarvikkeet vaivattomasti tilauspalvelun kautta

Kotiasiakasportaalin kautta voit tilata reseptille määrättyjä hoitotarvikkeita. Kotiasiakasportaali on helppokäyttöinen hoitotarvikkeiden tilauskanava sinulle, joka huolehdit kotiin toimitettavien tuotteiden tilaamisesta.

Kun hoitohenkilökunta on lisännyt reseptille sinulle määrätyt hoitotarvikkeet, voit sinä tai esim. huoltaja, lähisukulainen tai edunvalvoja voi tehdä tilauksen netissä helposti, parhaiten sopivana aikana.

Kotiasiakasportaali – näin se toimii

Kun hoitohenkilökunta on lisännyt reseptille sinulle määrätyt hoitotarvikkeet OneMedin kotijakelutilausjärjestelmään, tiedot yhdistetään automaattisesti kotiasiakasportaaliin, jossa reseptituotteet ovat näkyvissä ja tilattavissa kotiin. Huomaathan, että voit tilata itse maksettavat tuotteet samalla, kun tilaat reseptituotteet.

  • Reseptin kirjoittaja on tehnyt reseptin kotijakelutilausjärjestelmään
  • Tämän jälkeen resepti on katsottavissa kotiasiakasportaalissa

  • Käyttöoikeus hoitotarvikereseptille voidaan antaa myös huoltajalle tai edunvalvojalle
  • Turvallinen kaksivaiheinen kirjautuminen

  • Kirjaudu käyttäjätunnuksella
  • Merkitse tilattavat hoitotarvikkeet
  • Tilauksen teko on helppoa

  • Toimitusosoitteen tai toimituspisteen valinta
  • Kotiasiakasportaalista tilatut tuotteet voi tilata noutopisteeseen tai kotiin toimitettuna
  • Toimituksen seuranta on helppoa

Etuja

Kun sinulle on määrätty hoitotarvikkeita, ovat tuotteet tilattavissa kotiasiakasportaalista. Reseptin voimassaolo, mahdollisten tilausten määrä ja kaikki historiatiedot ovat helposti nähtävissä kotiasiakasportaalissa. Jos sinulla on tarve vaihtaa hoitotarvikkeita tai tilauskerrat ovat loppuneet, ota yhteys hoitotarvikejakeluun, jotta saat uuden reseptin.


Helppoa käyttäjäasiakkaalle

Voit kirjautua helposti pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella kotiasiakasportaaliin. Hallitse reseptejäsi ja anna haluamasi osoite kotiinkuljetusta varten. Kotiasiakasportaali toimii eri laitteissa, esim. älypuhelimessa.


Säästää aikaa

Kotiasiakasportaali on käytettävissä 24/7, joten voit tehdä tilauksesi milloin tahansa. Voit lisätä tilaukseen myös itse maksettavat tuotteet ilman, että sinun tarvitsee ottaa yhteyttä hoitotarvikejakeluun tai OneMedin asiakaspalveluun.


Yleiskatsaus

Kotiasiakasportaalissa saat kattavan yleiskuvan reseptille määrätyistä hoitotarvikkeista sekä tuote- ja tilaushistoriastasi.

Onko sinulla kysymyksiä?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Puhelinnumero:
020 786 6860

Sähköposti:
asiakaspalvelu@onemed.com