Kysymyksiä ja vastauksia

Alle on koottu tavallisimpia kysymyksiä ja vastauksia.


Tilaukset 

Missä näen omat tilaukseni?

Voit katsella tilauksiasi sisäänkirjautuneena. Valitse ”Oma tili” ja sitten ”Tilaushistoria”. Voit etsiä tiettyjä tilauksia tarkentamalla hakuehtoja. Tällä sivulla voit halutessasi tulostaa kopion tilauksestasi.
Ota huomioon, että voi viedä noin 10 minuuttia, ennen kuin tallennettu tilaus näkyy tilaushistoriassa.


Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu? Tuleeko siitä tilausvahvistus?

Jos olet saanut ilmoituksen ”Kiitos tilauksestasi”, tilaus on saapunut meille ongelmitta. 
Sinulle ei lähetetä automaattisesti tilausvahvistusta, vaan näet omat tilauksesi, kun valitset sisäänkirjautuneena ”Oma tili” -kohdasta ”Tilaushistoria”. Tilausta tehdessäsi voit kuitenkin valita, että tilauksen tiedot lähetetään haluamaasi sähköpostiosoitteeseen. Halutessasi voit myös tulostaa ne. 


Milloin tilaamani tuotteet lähetetään?

Pakkaamme ja lähetämme tuotteita arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 7.30 – 16.00. Jos tilaus on tehty illalla, viikonloppuna tai pyhäpäivänä, tuotteet pakataan ja toimitetaan valitsemananne toimituspäivänä. Kylmäsäilytystuotteita käsitellään ja lähetetään arkipäivinä tiistaista torstaihin, ei kuitenkaan viikonlopun yli.


Onko tilaukseni lähetetty? 

Voit seurata tilaustasi sisäänkirjautuneena. Valitse ”Oma tili” ja sitten ”Tilaushistoria”. Valitsemalla sivun oikeasta reunasta ”Track&Trace” voit seurata tilauksesi kulkua.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä 
asiakaspalveluun.


Missä pakettini on tällä hetkellä?

Voit seurata tilaustasi sisäänkirjautuneena. Valitse ”Oma tili” ja sitten ”Tilaushistoria”. Valitsemalla sivun oikeasta reunasta ”Track&Trace” voit seurata tilauksesi kulkua.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä 
asiakaspalveluun.


Tilaamani tuote on jäänyt jälkitoimitukseen. Milloin se saapuu?

Jälkitoimitus toimitetaan tavallisesti seuraavana toimituspäivänä, ellei lähetysluettelossa toisin mainita. 
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä 
asiakaspalveluun.


Mihin voin osoittaa laskua koskevat kysymykset?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Mitä voin tehdä, jos en löydä etsimääni tuotetta verkkosivustosta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Lähetin sähköpostia 
asiakaspalveluun. Miten pian saan vastauksen kysymykseeni? 
Vastaamme sähköposteihin arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 8.00 – 16.00. Tavoitteenamme on vastata kaikkiin viesteihin yhden työpäivän kuluessa viestin saapumisesta. 



Tilauksen muuttaminen/peruminen/reklamointi 

Voinko perua tilaukseni tai poistaa tai lisätä tuotteita?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen.
Asiakaspalvelu neuvoo, mitä muutoksia tilaukseen voidaan tehdä.


Voiko tilaustuotteiden tilausta perua?

Tilaustuotteiden tilauksia ja mahdollisia jälkitilauksia ei voi muuttaa eikä perua. 
Tällaiset tuotteet on merkitty verkkokaupassa seuraavasti: = Tilaustuote, jonka toimitusaika on noin 10–14 päivää. Ei palautusoikeutta.


Miten voin tehdä tuotteesta reklamaation?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Muista mainita reklamaation syy sekä laskunumero, tilausnumero ja asiakasnumero.


Vaihto/palautus/takaisinosto

Miten menettelen, jos haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. 


Miten menettelen, jos haluan saada tuotteesta rahat takaisin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tuotepakkauksen on oltava ehjä. Kylmäsäilytystuotteilla ei ole palautusoikeutta. Steriilien tuotteiden palautus on mahdollista vain poikkeustapauksissa. Älä lähetä tuotetta takaisin, ennen kuin olet saanut pyyntöösi vastauksen, että voit palauttaa tuotteen. Veloitamme palautuksista käsittelymaksun.
Muista mainita yhteydenotossasi laskunumero, tilausnumero ja asiakasnumero.


Miten menettelen, jos tarvitsen uuden lähetysluettelon?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Miksi palautuksen tai vaihdon yhteydessä on maksettava käsittelymaksu?

Jos olet tilannut väärän tuotteen, palautuksesta veloitetaan aina palautus-/käsittelymaksu riippumatta paketin koosta tai tuotteiden määrästä.
Palautus-/käsittelymaksua ei veloiteta siinä tapauksessa, että OneMed on lähettänyt väärän, viallisen tai puutteellisen tuotteen.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä 
asiakaspalveluun.


Miten menettelen, jos tekemääni palautusta ei ole huomioitu laskussa?

Jos palautettujen tuotteiden hyvitystä ei näy laskussa, palautusta ei ole ehditty kirjata ennen laskun lähettämistä.
Siinä tapauksessa saat palautuksesta erillisen hyvityslaskun, jonka voit ottaa huomioon maksun yhteydessä.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä 
asiakaspalveluun.

 

exclamation

Käytät vanhaa selainta. Jotta voisit käyttää kaikkia sivustomme ominaisuuksia, suosittelemme päivittämistä. Tuemme Internet Explorer -versiota 9 ja uudempia, Mozilla Firefox versiota 12 ja uudempia sekä Google Chromea ja Apple Safaria.