OneMed

OneMed Oy on osa Asker Healthcare Groupia. Asker on terveydenhuollon toimijoiden kumppani kaikkialla Euroopassa ja tarjoaa tarvikkeita, laitteita ja palveluita terveydenhuoltoon. Rakennamme ja hankimme johtavia yrityksiä, jotka tukevat terveydenhuoltojärjestelmää parantaaksemme potilaiden hoitotuloksia, alentaaksemme hoidon kokonaiskustannuksia ja varmistaaksemme oikeudenmukaisen ja kestävän arvoketjun. Konsernilla on 2100 työntekijää 14 maassa ja liikevaihto on miljardi euroa.

 

 
 

Ura OneMedissä

Yhdessä luomme merkityksellisiä ratkaisuja asiakkaillemme. Avain onnistumiseen ovat ammattitaitoiset työntekijämme ja heidän sitoutuneisuutensa asiakaslupausten pitämiseen. Haluamme jatkuvasti ideoida uutta ja kehittää palvelujamme asiakkaillemme.  Panostamme hoitotuloksia parantaviin ratkaisuihin. Kumppaninamme terveydenhoidon toimijat voivat tuottaa laadukkaampaa hoitoa potilaille alhaisemmin hoitokuluin, ympäristöystävällisesti ja vastuullisesti.

Monipuolinen ja dynaaminen työyhteisö syntyy työntekijöiden erilaisista kokemustaustoista ja osaamisesta.  Vastuunottaminen, halu kehittyä ja asiakkaan huomioiminen ovat arvoja, jotka näkyvät toiminnassamme läpi organisaation ja toimintojen. Jokainen työntekijä on tärkeä osa kokonaisuudessa, jonka lopputuloksena syntyy tyytyväinen asiakas ja tyytyväinen työntekijä.

Olemme ylpeitä työstä jota teemme. Olet tervetullut mukaan!

Mikäli haluat liittyä OneMedin ammattilaisten joukkoon, tarkkaile juuri sinulle sopivia avoimia työpaikkoja tällä sivustolla.

 

Rekrytoinnin tietosuojaseloste 

Avoimet työpaikat

     ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORI

Oletko kiinnostunut kehittymään tilaus-toimitusketjun ja asiakaspalvelun ammattilaiseksi?  Haluatko mukaan tekemään arvokasta työtä ja auttaa suomalaista terveydenhuoltoa toteuttamaan tehtäviään?

Etsimme asiakaspalvelutiimiin asiakaspalvelukoordinaattorin tehtävään sinua positiivinen ja tarkka tiimipelaaja.

Asiakkaitamme ovat julkisen ja yksityisen terveydenhoidon toimijat Suomessa. Lisäksi palvelemme hyvinvointialueiden kotiasiakkaita. Työtehtävät  pitävät sisällään erilaisia asiakaspalvelutehtäviä erilaisten teknisten kanavien kautta sekä puhelimitse. Hoidamme tilauksia, vastaamme asiakaskyselyihin, selvittelemme monenlaisia tilaus-toimitusketjuun kuluvia tilanteita ja toimimme tilauksiin liittyvien digipalveluiden käyttäjätukena.  Toisinaan asiakastilanteet voivat olla haastaviakin, mutta pääsääntöisesti meillä on mukavat asiakkaat sekä  huipputuotteet ja palvelut.

Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palvelua. Tämä vaatii  palveluasennetta ja sitoutumista jatkuvaan kehittämiseen.  Toivomme, että sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, työhön sopiva koulutus ja hyvät digitaidot. Työ tehdään pääsääntöisesti suomen kielellä,  ruotsin kielestä on etua ja englannin osaaminen on must.  Iloinen mieli, tarkka ote ja yhteiseen hiileen puhaltaminen tiukoissakin tilanteessa ovat meille tärkeitä asioita.

Työaika on  arkisin klo 8-16. Käytössämme on hybridityön mahdollistava toimintamalli, jolloin osan työajasta voi halutessaan tehdä kotoa käsin.

Tarjoamme sinulle täyden tuen tehtävään, sekä näköalapaikan terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden liiketoimintaan.  Tervetuloa!

Lisätietoja tehtävästä antaa Kirsi Judén, puh. 045 728 5961  Kirsin tavoitat seuraavina aikoina pe 11.10 klo 11-12 ja ke 16.10 14-15

Haku alkaa 7. lokakuuta 2024 ja päättyy 20. lokakuuta 2024, klo 23.59       

HAKEMUKSET: 
Asiakaspalvelukoordinaattori | OneMed Oy (talentadore.com)

 

 

Laatusertifikaatti

OneMedilla on ISO 13485 mukainen laatusertifikaatti

ISO 13485 on terveydenhuollon laitteiden ja tarvikkeiden johtamisjärjestelmän sertifiointi.

Sertifiointiin sisältyvä toiminta: Terveydenhuollon tarvikkeiden, laitteiden ja tukipalveluiden myynti, jakelu ja huolto.

Laatujärjestelmän toimivuutta tarkastellaan ulkoisten auditoijien toimesta kerran vuodesta. Järjestelmää kehitetään vuosittain sisäisin auditoinnein ja johdon katselmuksin.

 

OneMed_ISO_sertifiointi