Eurooppalainen terveydenhoito on suurten haasteiden edessä. Eliniän pidentyessä myös hoitoa tarvitsevien ihmisten määrä kasvaa ja monilla heistä on kroonisia tauteja. Iso osa terveydenhoidosta taistelee kasvavien kulujen kanssa ja hoitohenkilökunnan puute lisääntyy. Samanaikaisesti kasvavat myös ihmisten odotukset hoidolle.
Olemme osaltamme mukana kehittämässä eurooppalaiseen terveydenhoitoon tehokkaampia palveluja ja tuotteita ja samalla haluamme myös kantaa vastuun näiden vaatimusten ratkaisuista – nyt ja myös tulevaisuudessa. Onnistumistamme mittaamme sillä kuinka hyvin terveydenhoidon asiakkaamme saavuttavat tavoitteensa ja visionsa:
Olemme käynnistäneet vuonna 2010 laajan sosiaalisen vastuun ohjelman (CSR Corporate Social Responsibility) varmistaaksemme, että asiakkaille toimitettavien tuotteiden valmistuksessa noudatetaan ILO:n yleissopimuksien, YK:n lasten oikeuksien sopimuksen ja valmistusmaan työlainsäädännön ja työsuojelulainsäädännön periaatteita.
OneMed-konsernin sosiaalisen vastuun politiikka kattaa yhtiön yleiset tavoitteet ja ohjeet, jotka kattavat ihmisoikeuksia, työstandardeja, ympäristöä ja korruption torjuntaa koskevat yhteiskuntavastuun perusvaatimukset.
Jokainen onemediläinen on sitoutunut noudattamaan yrityksen eettisiä ohjeita. Meille on myös ensiarvoisen tärkeää, että yhteistyökumppanimme noudattavat samoja lainsäädännön periaatteita. Shanghain toimistomme 7 hengen tiimi varmistaa, että asiakkaamme saavat käyttöön laadukkaat ja terveydenhoidon vaatimukset täyttävät tuotteet. Tiimi tekee tiivistä yhteistyötä paikallisten viranomaisten sekä auditointitahojen kanssa.